världen bästa dag

asså, jag dog typ när jag kom hem från i skolan igår, de hade ringt från Scala teatern och sagt att våra ordniarie platser inte fanns då det resulterade att vi fick sitta på första raden, första raden och mitten också. jag, maria och lisa trodde att vi skulle dö. fyfan vad jag älskade det ! Först ut var det Özz, han hånade Marias skratt och frågade mig om jag ville ha ett ligg, jag sa ja. Haha gud jag dog <3 Sen var det Soran, Måns och Björn. Alltså kvällen var den bästaste någonsin, standupkomik i mitt hjärta. Nu längtar jag tillbaka, vill bara spola tillbaka tiden och se det igen :( Lätt att jag ska gå nästa det kommer något sånt här till Karlstad igen, för typ femtioelfte gången, det var bäst och jag älskade det ! (L)



det blev dålig kvalite på bilden just när jag la upp den härom ni stör er på det så vet ni varför.
ville inte lägga upp alla bilder pga att jag är egoist och inte vill att någon anna ska ta bilderna :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det var så sjukt jäla bra! ;) Bästa dagen på hela året lätt ju;)

2008-12-03 @ 17:38:32
URL: http://fannyynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0