lay you're love on me

Kan man bli trött av att sova för länge, idag sov jag till typ halv tolv och jag har varit jättetrött hela dagen.
Idag var jag iallafall på Mamma Mia och den var sjukt bra, rekommenderar den till tusen. En mycket underhållande och
musikalisk romantisk film. Blir väl att önska sig Mamma Mia och Ps i love you i julklapp då kanske.
Imorgon kommer också, eller förhoppningsvis mitt studiebidrag.Men tyvärr kommer det strax vara slut igen. Vill ha kläder och en ny väska. Sist när jag och Lisa gick på stan hittade vi en väska på Åhlens som vi båda blev sugna på. Fast vet inte om jag orkar lägga 400 kr för en väska. Ska försöka få min keyboard såld också, förhoppningsvis får jag väl en tusing eller mer för den, money money (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0